Loading..
Processing... Please wait...

Producten succesvol toegevoegd aan uw winkelwagen.



Sprankelend

Wetenschappelijk onderzoek Slijterij branche

17-01-2017 11:28

Even voorstellen: 


Aankondiging: wetenschappelijk onderzoek om de slijtersbranche te optimaliseren               
Het retaillandschap en de wensen van de consument zijn aan het veranderen. Ook de slijtersbranche ondervindt hiervan de gevolgen. Veel slijterijen hebben het moeilijk en de concurrentie in de markt neemt toe. De slijterij heeft hierdoor mijn interesse gewekt.

                                                                                                                                 
Mijn naam is Iris Buskermolen en ik bevind mij in de afrondende fase van de master Marketing Management aan Tilburg University. Op het moment doe ik onderzoek onder slijterijen met als doel om de slijtersbranche te optimaliseren.

 

In mijn studie onderzoek ik de invloed van in-store variabelen op de prestatie van de slijterij. De in-store variabelen zijn alle factoren die de slijter kan beïnvloeden, zodat er een fijne winkelbeleving wordt gecreëerd en de winkelprestatie wordt verbeterd. Deze variabelen kunnen van alles zijn: van het assortiment tot het afspelen van muziek of de kundigheid van het winkelpersoneel. Het is mijn taak om te achterhalen welke factoren het grootste effect hebben op de winkelprestatie en hoe groot dat effect is. 

 

Deze studie is voor de slijtersbranche zeer waardevol. Het vergroot de kennis over de succesfactoren in een slijterij. Met deze kennis kunnen de in-store variabelen op de beste manier worden ingezet, zodat de slijterij zo succesvol mogelijk is!

 

De slijterijen zijn van cruciaal belang om dit onderzoek te laten slagen. Zonder jullie hulp kan ik dit onderzoek niet uitvoeren. Mijn vraag aan jullie is om binnenkort mijn (anonieme) enquête in te vullen, zodat ik kan onderzoeken welke en in welke mate de in-store variabelen bijdragen aan de winkelprestatie. Binnen enkele weken zal ik de enquête mailen en staat een link naar de enquête  online op deze webpagina. Natuurlijk worden de resultaten met jullie gedeeld. 

Geplaatst in Media door

Sprankelend